czwartek, 16 czerwca 2016

I to znowu ja. Wszyscy się cieszą! Taaaa.... No dobrze to już żeśmy się pocieszyli a teraz przejdźmy do rzeczy. Ostatnio, miałam okazję, bo raz, miałam więcej czasu na robienie tego co mi się podoba, a i poszłam w jedno fajne miejsce. Na wycieczce byłam, we Wrocławiu i w Dreźnie. Zastanawiam się co wam opisać pierwsze. Wycieczkę, barwienie metodą Grama czy o tym wyjściu... No i tak się zastanawiam. No i najpierw wstawiłam to barwienie, a dzisiaj to.

Odwiedziny w gabinecie dentystycznym
Dzięki uprzejmości Pana dentysty, miałam przyjemność odwiedzić jego gabinet i zapytać się o różne rzeczy. W gabinecie jest mikroskop o tak wyglądający:


Jest genialny. Do czego służy taki mikroskop? Jak opowiada Pan dentysta, do tego by zobaczyć zęba z bliska. Szczególnie przydaje się przy leczeniu kanałowym, dzięki niemu można zobaczyć kanały lepiej i oczyścić je prawidłowo. Sama oglądałam powiększenie spod tego mikroskopu i było super. Nie podejrzewałam, że leczenie kanałowe jest takim wymagającym zabiegiem. można wykonać je bez mikroskopu jednak z nim jest o wiele łatwiej, szybciej i precyzyjniej.



 W dodatku ten zabieg jest potwornie długi, jak usłyszałam, że miałabym leżeć z półtorej godziny, to aż poszłam i umyłam zęby. Obiecałam sobie, że nigdy w życiu nie dopuszczę by mnie to spotkało brrrrrr! Właściwie każdą rzecz można wykonać pod tym mikroskopem, ale nie każdą trzeba. Jednak przy leczeniu kanałowym bardzo się przydaje. Dodatkowo jest wygodny, ten który ja oglądałam był przyczepiony do sufitu. Fajnie tak sobie pooglądać. Użycie tego mikroskopu jest stosunkowo proste i nie wymaga on specjalnej konserwacji. Dodatkowo było mi dane zobaczyć również specjalistyczne narzędzia używane w tym właśnie leczeniu.


No super tam było. Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy. Mikroskop był świetny i generalnie wypad udany. To na razie tyle :) 
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz