wtorek, 8 marca 2016

Ostatnio mam mniej czasu, ponieważ przygotowuje się do konkursu. Jest to dziedzina moich takich hobbistycznych zainteresowań ( o dziwo nie chemicznych i nie biologicznych ) i chociaż bardzo pasjonująca to jednak pochlania masę czasu. Kilka ciekawych książek też się przeczytało. Także miło było. Jednakże ostatnio wrzuciłam mój preparat z cebuli i wszystko fajnie i dziś zamieszczę zdjęcia jak to powinno wyglądać. Oczywiście preparat jest profesjonalny - czytaj na pewno nie mój :P. Jest to jeden z moich ulubionych preparatów gotowych jakie mam, u mnie w mikroskopie jest bardzo dobrze widoczny i wyraźny nawet na x100.
Oto jest preparat dobrze wybarwiony z Skórki cebuli na powiększeniu x4

Tutaj x10 - Na takim oglądam najczęściej


x40 Nie wiem dlaczego ale strasznie podobają mi się jądra tych komórek

x100 jak na tak duże powiększenie to nawet coś widać :P

Dzisiaj tak krótko, ale niedługo pojawi się coś większego. Pozdrowienia z mikroświata :)
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz